Monday, April 7, 2008

Alla seisominen kukin toinen

Duration: 02:34 minutes
Upload Time: 2007-08-07 17:06:06

Author's note for English-speaking watchers: the idea in this video is that the conversation is reasonable in English (subtitles), but the Finnish translation (talking) is nonsense, because it has been translated literally. So probably only Finnish people will consider this funny... or maybe even they won't. Dialogin onnistuneet kohtaukset suomeksi: - Korkea! - Hyvin tule selkä. - Missä teki sinä mene? - Minä sanoi "hyvin tule selkä" ja sinä vasen. - Minä ajatella minä tahto soittaa se yksi yö. - Minä alla seistä. Minä pitäisi kaikki niin lyödä se heinä. - Hyvä yö. - Yö! Video on kuvattu elokuussa 2007 Turussa eräässä puupömpelissä, jota äänimaailman perusteella ei näin jälkikäteen ajatellen olisi kannattanut valita kuvauspaikaksi.

Comments

Prestiisi  2007-11-30 17:53:19

Ihan hyvä sketsi siihen nähden, että käsikirjoitus keksittiin enimmäkseen kuvauspaikalla ja ääniolosuhteet olivat mitä olivat. Ja itsehän olin kameran takana... :)
__________________________________________________

No comments: